نود 32

ویروس کش نود 32 . نود 32 . نود . 32 . nod32. nod .  آپدیت نود 32 . لایسنس نود 32

نود 32 یا ناد 32 مجموعه ی نرم افزار های امنیتی می باشد که توسط شرکت اسلواکی ESET تولید می شود. به نظر بسیاری از کارشناسان در عرصه امنیت رایانه و شبکه، این برنامه یکی از کارامدترین ، سریع ترین و سبک ترین برنامه ها برای محافظت و امنیت رایانه در برابر ویروس ها ، کرم ها و تروجان های اینترنتی می باشد.

نود (NOD) مخفف کلمه ی Nemocnica na Okraji Disku است که به معنای « بیمارستان در انتهای دیسک » می باشد و اشاره به سریال پزشکی Nemocnice na okraji města دارد که به معنای « بیمارستان در انتهای شهر » می باشد. این سریال در سال های 1977 تا 1981 پخش شد و بینندگان زیادی را به خود جلب کرد و در واقع این سریال ارتباط میان بیماران و پزشکان را بیان می نمود.

از قابلیت های بسیار مهم محصولات نود 32 شامل:

    آپدیت روزانه و ساعتی آنتی ویروس : منظور از روزانه یعنی اینکه هر روز بانک اطلاعاتی شرکت eset بروز شده و به همراه آن آنتی ویروس نیز بروز می شود و منظور از ساعتی اینکه آپدیت آنتی ویروس را می توان در تنظیمات مخصوص آن طوری تنظیم کرد که بصورت ساعتی یا دقیقه ای آپدیت و بروز شود.
    در هنگام بالا آمدن ویندوز بطور خودکار اجرا می شود.
    پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه رایانه
    خاصیت پاک کنندگی در فایل هایی که فقط خواندنی هستند
    داشتن فناوری به نام هوش مصنوعی که فایل هایی را که مشکوک به آلودگی های جدید است را پیدا کند
    داشتن دیواره آتش ، خاصیت ضد هرزنامه و ضد جاسوسی ( این موارد فقط در smart security وجود دارد )

شرکت eset در نسخه های تجاری ( Business Edition ) و خانگی ( Home Edition ) محصولاتی را تولید کرده که قابل استفاده در سیستم عامل های ویندوزی 32 بیتی و 64 بیتی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396برچسب:ویروس کش , دانلود ویروس کش , ویروس کش نود 32 , نود 32 , نود , 32 , nod32, nod , آپدیت نود 32 , لایسنس نود 32, | 19:19 | نویسنده : ...آقای نود32 |